tisdag 27 december 2011

Vår?

I dag har det känts som om det vore vår ute. Solen sken och förutom blåsten, var det ganska så varmt. Willeman cyklade när vi va ute på promenad.








Korna hade det skönt i solen, jag tror att de tycker det är skönt att slippa snön :)


Både Elna och Lilli sitter upp själva nu, även om det är lite svajigt i bland ;)


Elna

Jag har precis satt mig i soffan efter att ha tränat, det gick trögt i dag! Jag inledde träningen med 30 min promenad/jogg på min nya julklapp (från mamma och pappa)...ett promenad/löpband!! Perfekt :) efter det körde jag styrka ben/core.

Lilli hade feber under kvällen och fick gå och lägga sig med Alvedon. Hoppas det försvinner lila snabbt som det kom, vi som nyss fått ordning på nätterna efter förkylningstider :(

Lhina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar