lördag 3 december 2011

3:e December

God morgon!

Lilli är på bättringsvägen och har bara varit vaken några gånger i natt. Hostan har gett med sig lite grann och är inte lika skällande. Däremot är hon väldigt mammig just nu och det är bara jag som får trösta :) Elna gumman har blivit väldigt tätt i näsan, måtte hon bara slippa denna hosta! Nu sover de igen efter att ha varit uppe och ätit och busat en stund.

Mina grabbar är i väg på "lek på is" och själv sitter jag framför vedspisen med en kopp kaffe. Funderar på min träning ang veckan som gått... Det är inte lätt att få i hop det när man själv har sömnbrist och sjuka barn. Det är inget jag heller mår dåligt över, det är så det är att vara småbarnsförälder och barnen går alltid först! Men nya tag (förhoppningsvis) nästa vecka, då kör vi så det ryker!

I dag ska vi hem till mor och far och göra julkörv :) Det ska bli väldigt mysig!

Lhina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar