lördag 31 december 2011

2011

...var händelsernas år!

Det började kallt och med mycket snö!


Jag tog min efterlängtade lärarexamen, hann jobba lite...


Men med en växande mage orkade jag inte värst länge.


Vi flyttade från lägenhet till hus.


En vecka innan flickorna tittade ut!



Den 28 April föddes Lilli och Elna!


En stolt storebror!





Våra vänner Nina och Patrik lovade varandra evig kärlek!


Min älskade Atlas for till månen som Wille säger :)


En hockeykarriär påbörjades!


Jag kunde börja fokusera på mig själv igen...


Gick från blondin....


...till brunett.


Våra flickor växer så det knakar!


Ute är det som vår och vi väntar ännu på snön...


Nu ser jag fram emot vad 2012 har att erbjuda :) Lite planer har jag allt, vi får se vad det blir av det!

Gott Nytt År!!

Lhina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar