fredag 2 december 2011

OMG

(mormor- Oh My God)

Pär och jag gick och la oss samtidigt som Wille i går, kl 20. I förhoppning om att hinna sova några timmar innan det drog igång. Men icke...så fort jag la huvudet på kudden vaknade Lilli av sin jäkla hosta. Jag skojar inte om jag säger att jag säkert sprungit 50 ggr och ja, vi provade att lägga henne mellan oss i sängen, men det ville hon inte! Pär sprang nog lika många ggr han. Så höll det på fram till 02 ungefär tror jag, sen somnade hon äntligen... Jag bävade inför i dag när jag i sömnbrist skulle va ensam hemma med alla tre barnen. Men tidigt i morse när det va vällingdags för flickorna överraskade Pär med att han skulle vara ledig i dag, tack gode gud! Och jag fick fortsätta sova när de andra gick upp ;) vilken man jag har! Nu är det hans tur att sova... Vi överlever nog detta också ;)

I dag är det fredag och dags för....... Fredagsmys!

Lhina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar