fredag 23 december 2011

Före & efter!

För drygt en månad sen bestämde jag mig för att jag ville ha en förändring. Jag la upp en plan och har följt den så gott jag kunnat. Jag har försökt få in så många träningspass i veckan som möjligt, styrka och cardio blandat, men också haft vilodagar. Jag har varit noga med kosten, men unnat mig någon dag under helgen.

Så här har det gått!

Midja: -14 cm
Rumpa: -5 cm
Lår: -3 cm
Överarm: +-0
Vikt: -4 kg

Före


Efter


Före


Efter


Jag är jättenöjd med resultatet så här långt! Men har en bit kvar :) Jag har alltid haft större rumpa och lår, de tar lite tid längre att forma till...

Nu ska jag njuta av vad julen har att erbjuda och tar sedan nya tag på måndag!

Lhina!

7 kommentarer:

  1. Gud vad duktig du är min vän... =)
    God Jul på er och njut nu ordentligt!<3
    Många Kramar Jennie i Lima

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! Det värmer i hjärtat :) God jul på er!!

    SvaraRadera
  3. Tydliga resultat! Du har varit jätteduktig. God Jul på Er. / Cicci

    SvaraRadera
  4. Åh wow Lhina vilken skillnad! Du har verkligen hängt i och nu ser man verkligen resultat! GRYMT jobbat!! Njut av vad du åstakommit! STOR KRAM!

    SvaraRadera
  5. Duktig vännen! Jättefina resultat, keep it up!

    SvaraRadera
  6. riktigt bra jobbat, gumman! Det är karaktär det! :) <3

    SvaraRadera