torsdag 15 december 2011

Julfest

Jag och Willeman var i väg på förskolans julfest i kväll. Pappa fick vara hemma med flicksen som fortfarande är lite krassliga. På julfesten bjöds det på sång och teater, Wille spelade doktor mullvad- ni vet i sången om gubben med snuva :) Alla barnen va så duktiga och fröknarna hade gjort ett jättebra jobb, inte lätt att få alla engagerade!

Väl hemma hann jag med ett ben och corepass, mina ben är som spagetti just nu...

Gaah, jag blir galen på att vi fortfarande INTE har någon tv! Vi har varit utan i två veckor snart :( well, vi kommer iaf i säng i tid. Tror bestämt jag ska ta en dusch och krypa ner sen faktiskt!

I morgon är det fredag (igen?) och myskväll som vanligt, men lika välkommet varje vecka!

Kram på er :)


Lhina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar