lördag 19 november 2011

God morgon söndag!

I natt har alla tre barnen sovit hela natten, vilket inte händer så ofta. Flickorna vaknade vid 05 och sedan lät älsklingen mig sova vidare. Så i dag känner jag mig utvilad.

Elna slängde grötskålen i golvet i morse, Lilli bara skrattade och mamma grät ;) tur att jag skurade i går! Mina grabbar är i ishallen på träning, vi får se vad vi hittar på när de kommer hem.

I kväll har jag i hemlighet ordnat barnvakt, Wille åker till mormor och morfar, Lilli och Elna får stanna hemma med farmor. Jag har en liten överraskning till Pär och det ska bli jättemysigt :)

Nu ska jag försöka träna lite medan flicksen sover sin fm lur!

Ha de så gött alla ni som kikar in här!

Lhina!

1 kommentar:

  1. Åh va härligt :) Hoppas ni får en supermysig dag och kväll då ;)

    SvaraRadera