måndag 28 november 2011

Ett nytt kapitel

Början på 2012 kommer innebära en del förändringar i vår familj. Jag har fått jobb och Pär kommer gå hem på föräldraledighet. För min del känns det både roligt och lite vemodigt. Tiden hemma med Lilli och Elna har gått så otroligt fort och jag har lite svårt att ta in att den är "över". Samtidigt tycker jag att det är toppen att de ska få spendera mer tid med Pär, vilket han också längtat efter såklart. Det ska bli väldigt spännande att börja på ett nytt jobb, få nya arbetskamrater och att få nya utmaningar. Innan dess ska jag ta vara på varenda minut hemma med mina tre skatter =)
Vi går mot ett nytt år och ett nytt kapitel!

3 kommentarer:

  1. Kul för dig!!! Förstår att det känns både ock... vart ska du börja då??? Njut sista tiden och lycka till på nya jobbet. Kram Cicci

    SvaraRadera
  2. stort grattis!!!!! det blir ju lite annorlunda förstår jag.... men det kan faktiskt vara skönt att åka i väg och jobba och komma hem och fått längtat hela dagen..... nu snart får det bli en kopp kaffe och lite skitprat:-) kram jennie

    SvaraRadera
  3. Tack! Jag ska börja jobba på en förskola i Sunne. Det är sant Jennie, bra att få längta lite :) kaffe snart, absolut! Hoppas vi ses snart Cissi! Kram på er!

    SvaraRadera