måndag 21 november 2011

En utmaning!

Fram till jul har jag tänkt utmana mig själv när det gäller träningen och se om det ger resultat. Jag har mätt och fotat så nu är det bara att köra. En vecka kommer ungefär att se ut så här:

Mån- Rumpa och framlår (mage)
Tis- Cardio (mage)
Ons- Överkropp
Tors- Cardio (mage)
Fre- Rumpa och baklår (mage)
Lör- Vilodag
Sön- Strech

Jag kommer bara att träna hemma. Jag tar gärna emot tips om ni har någon bra övning :)
Mage tränar jag i stort sett varje dag genom statiska övningar, plankan i olika varianter.

Kosten fortsätter jag med som jag beskrivit tidigare.

Någon som antar utmaningen och vill hänga på?

Lhina!

2 kommentarer:

  1. Lätt! Bicepsmätning på julafton! Påföljt av parkett-brottning. Det är bra att du har den här bloggen, bra för en frånvarande farbror...Vi ses om en månad. Kör hårt!

    Lars

    SvaraRadera
  2. Haha, bra Lars :) Tror att vi hoppas på olika håll på måttbander dock ;) Hoppas allt är bra med dig, vi saknar farbror allihopa! Ses snart :)

    SvaraRadera