torsdag 3 mars 2011

Full rulle!

Här är det full fart just nu, åtminstone för alla utom mig. Hemma är det fullt av flyttkartonger, vissa fyllda andra fortfarande tomma, de står över hela golvet i lägenheten. I vårt blivande hem ser det likadant ut, plus att det renoveras i några rum. Det är såå frustrerande att inte kunna vara med och hjälpa till, jag som annars är pigg på att både måla och tapetsera. Jag antar att jag får nöja mig med att styra och ställa istället, det är jag faktiskt också ganska bra på =)

4 kommentarer:

  1. någon måste vara arbetsledare också..... om jag inte minns fel var du det vid förra flytten också:-) så det kan du nu:-) ta det lungt så ni girlpower mår bra..... om jag kan hjälpa till på något vis så säg till......Kram Jennie

    SvaraRadera
  2. Det stämmer det Jennie =) Flickorna och jag tar det lugnt och låter de andra arbeta på! Kom och kika under veckan! Kram!

    SvaraRadera
  3. Ja det kan vi gärna göra..... Hur ser det ut på ons för er????
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  4. Vi är nog där och packar upp på ons, kika förbi då om ni har tid :)

    SvaraRadera