måndag 21 mars 2011

v. 30

Jag har hela tiden sett v.30 som en av de största milstolparna, OM flickorna skulle komma ut nu så har de en god chans att klara sig fint. Nu är jag glad för varje vecka som går och de fortfarande är kvar inne i magen. Visst, det är tungt, jag är trött, stor och har svårt att röra mig som jag vill, men jag gör allt för mina flickor och får väl ligga här i soffan i några veckor till. Det är en så kort tid av mitt liv om man tänker på helheten.

För en vecka sen var jag på TUL och allt såg bra ut. Tv1 har vänt sig om igen, så hon ligger med huvudet ner =) Tv2 låg i tvärläge med rumpan vid min navel och benen åt varsitt håll som en groda =) Tror dock att hon ändrat ställning nu. Båda tjejerna vägde ca 1200 g, så bra så!



2 kommentarer:

  1. Jösses, vilken mage! Mätte du Willemagen någon gång, så att du kan jämföra skillnaden?

    SvaraRadera
  2. Ja, den är inte att leka med =) Ja jag mätte magen med Wille och jag kan ju säga att den ligger i lä just nu, men det är som det ska, tvillingmagen är så stor nu som i en fullgången graviditet ungefär!

    SvaraRadera