torsdag 24 mars 2011

Torsdag = Tråkdag

Jag är hemma och har oääändligt tråkigt (vilket konstigt ord). Annars när jag har tråkigt och inget att göra brukar jag läsa, jag plöjer några böcker i veckan nu ;) men nu har jag ingen oläst bok kvar så det måste bli ett besök till biblioteket snarast möjligt. Jag läser gärna deckare/kriminalromaner och vanliga romaner, tips någon?

Visst det finns kartonger som behöver packas upp och flickornas rum behöver göras i ordning, men jag vågar ju inte "härja" så mycket nu. Jag har i går och i dag haft lite känningar i magen och då menar jag sammandragningar med lite molvärk. Å gud va vatten jag dricker, jag kan inte få nog känns det som!

Härligt att solen är framme iaf och att man kan se att denna jä_la snön smälter bort! Nej, nu ska jag bege mig mot köket och se om det finns något att laga till lunch.

2 kommentarer:

  1. Läs Carin Gerhardsens böcker. Riktigt bra deckare :)

    SvaraRadera
  2. marian keyes böckerna, vattenmelonen och den serien! Om du inte redan läst :-) Jag plöjde allihop förra sommaren!

    SvaraRadera