tisdag 29 mars 2011

Update!

Helgen gick otroligt fort som vanligt. På lördag hade  Wille sin kära vän B här på besök, vi vuxna satte oss i solväggen och fika, hur härligt som helst. Senare på dagen körde vi i väg älskling som skulle i väg på lagfest och utgång i Karlstad. Jag och Wille sov över och blev uppassade hos mormor och morfar =) Söndag var kortare än vanligt då vi ställde om klockan. "Vi" städade ur det sista i lägenheten och sedan gjorde vi en kortvisit hos våra vänner i Torsberg, där vi också hämtade vår nya vagn till flickorna.
 
I går var jag och mormor i väg på ultraljud. Flickorna mår fint och båda ligger nu med huvudet ner, vilket är jättebra. Jag hoppas de ligger kvar så nu, då finns det hopp om en "vanlig" förlossning. Jag frågade läkaren om förvärkar jag haft några nätter, men hon sa att det är ingen fara så länge de inte ökar i styrka eller blir värre än vad de varit. När jag gick med Wille hade jag inga förvärkar alls så det är en ny erfarenhet =)

Weiii... i dag ska vi hälsa på och snoosa på världens finaste Liam! Det ska bli mysigt att få träffa min vän F igen och ge henne några styrkekramar som man ibland behöver som nybliven mamma. Gissa om jag kommer att längta ännu mer efter mina små efter att ha gosat med en liten ;)

Nu ska jag fixa mig en kopp kaffe tror jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar