torsdag 27 januari 2011

v.23


I går gick jag in i v.23, oj vad veckorna går fort! I morgon är det dags för UL i K-stad igen, den här gången följer mamma med mig. Men först ska jag till min barnmorska här i Sunne. Även om jag känner av flickorna hela dagarna kan jag inte låta bli att vara lite nervös över morgondagen, men jag tror nog att allt är bra. Det är ju bra att de håller så täta kontroller iaf. Jag mår bra, det enda jag kan klaga på är alla ytterkläder som börjar bli för små runt magen, lite kallt att gå med den bar. Så jag önskar, trots att jag gillar snö och vinter, att våren är på väg snart!

2 kommentarer:

  1. Åh så fin o söt mage! Hoppas det går bra i kd imorgon, det kommer det göra :)
    kraam!

    SvaraRadera
  2. Ja eller hur? De skrämmer upp folk ju, jag tänker att så länge jag känner varje dag iaf så är det lugnt, inte ens alla som gör det och ändå får de friska barn liksom... Lät kul det där med hörlurarna ;) Kraam!

    SvaraRadera