söndag 2 januari 2011

2011 here we go!

Jag vill börja med att önska alla ett Gott Nytt År!

2010 var ett bra år, men mycket hårt plugg och mycket jobb. Det var mitt sista år som lärarstudent och som sagt, det har varit mycket att göra på den fronten. Sommaren spenderade jag en hel det tid på selma spa + där jag jobbade, men vi hann med en semestertrip med tält till Dalarna där vi bland annat besökte Leksand sommarland, Orsa björnpark och Tomteland i Mora. Något som uppskattades av både oss vuxna och lilleman!
Hösten tillbringade jag mestadels framför datorn där jag skrev på mitt examensarbete. Under vintern har jag varit ute på min VFU skola, där jag lärt känna underbara små och stora människor som gett mig inspiration till mitt kommande yrke.

Nu styr vi mot nya äventyr och jag kan tänka mig att 2011 kommer att bli ett minst sagt händelserikt år. Jag tar min lärarexamen! Snart flyttar vi från vår fina lägenhet och flyttar ut på landet till ett rött hus med vita knutar. Vår familj blir större från tre till fem, vilket kommer att påverka var och en på olika sätt. Lilleman blir storebror till två små =) Vi blir trebarnsföräldrar. Jag kommer att bli stor som ett hus (är redan stor som ett litet hus).

Jag ser fram emot vad år 2011 har att erbjuda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar