tisdag 4 januari 2011

Dagar vid datorn

Ja, det händer inte så mycket just nu. Jag sitter och skriver på de sista skoluppgifterna vid datorn, men snart är jag färdig! Den 21 januari är det cermoni och jag tar min examen, efter det ska jag ut och äta med familjen. Det kommer att kännas underbart!

I morgon ska jag i väg på ett besök till min BM, vi ska prata om kommande besök och hur ofta hon vill att jag ska komma dit. Hoppas att hon kanske lyssnar på hjärtljud och mäter magen också, jag återkommer om det i morgon. Bebisarna sparkar och har sig mest hela dagen nu och det är så mysigt!

Jag bär på en annan väldigt god nyhet, men den spar jag lite för mig själv tills det är klappat och klart så att säga...=)

1 kommentar:

  1. så kan man ju inte säga..... man blir ju inge nyfiken:-)

    SvaraRadera