tisdag 28 december 2010

Sjuk sjukare sjukast...

...det är jag det! Jag vet, dåligt med bloggande nu under jul, men jag har varit sjuk eller är sjuk. Förra veckan gick jag och besökte herr doktor som konstaterade att jag hade bihåleinflammation, great. Eftersom jag är gravid fick jag inget nässpray med kortison i, inte heller några magiska piller som trollar bort allt och han ville inte ge mig pencelin utan jag blev hemskickad med tro om att det skulle gå över av sig själv, in my ass. Om du får för ont sa han så får du ta smärtstillande så som alvedon (vilket jag gärna undviker nu när jag är gravid). Ondare och ondare fick jag, kunde inte ens vrida eller lyfta på huvudet utan att det strålade smärta över öron och nacke och jul var det. Alvedon har jag knaprat för att inte bli helt galen. I dag fick jag nog igen...ringde till sjukan och förklarade, jag fick pencelin utan att behöva komma dit ens. Nu hoppas jag att jag snart blir kry igen!

Nu har jag fått klaga av mig lite och förklarat varför det varit lite tomt här några dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar