onsdag 8 december 2010

Ingen vidare start på veckan...

...nej de senaste dagarna har inte varit de bästa. Oroligheter för pyrena (måste ju komma på nåt smeknamn för dem snart) startade veckan, men som tur var slutade det bra. Jag har varit sjuk och eländig, smågrinig och har haft lätt för tårar. Till råga på allt har vi fortfarande inte någon dusch! Det ser ut som ett bombnedslag här hemma, men jag orkar bara inte ta tag i det, jag som vill ha det mysigt fram till jul.

Jag tror att jag suddar ut de senaste dagarna och ser fram emot resten av veckan i stället. På torsdag ska jag i väg till bästa E och äntligen fixa till mitt hår, det har jag väntat på länge nu! På lördag ska vi till mysiga Länsmansgården och äta julbord, gud så gott! Ja, det är ju en del som jag inte "får" äta, men jag får njuta av det jag kan. Jag tror det kommer bli ett bra slut på veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar