måndag 13 december 2010

Måndag betyder byte av vecka...

...men till vilken, v.16, 17 eller 18? Jag är trött på att inte veta vilken vecka jag är i, varför då undrar ni. Jo, men, alltså, jag vill bara veta helt enkelt! I dag var det en som frågade mig om det inte var dags snart...öh, nej inte riktigt än. Hon trodde jag skulle ha i
Januari, kul. Lägger inte upp någon bild denna vecka, inte så jättestor skillnad från förra veckan tror jag. För övrigt mår jag toppen, piggare nu. Den där foglossningen smyger sig på mer och mer och jag ber till gud att den inte blir värre, än iaf. Jag vill vara gravid, inte sjuk!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Va roligt att du hittade till min blogg! Nu har jag hittat till din=)
    Kul med en till som väntar tvillingar!! Det är så skönt att höra hur andra mår och känner som är i samma sitts liksom=)
    Det är en del i Karlstad som väntar tvillingar nu. Synd att vi precis har flyttat från därifrån!
    Ska bli kul och följa er i vår! Hoppas vi kan ge bra tips till varandra så småningom;)

    SvaraRadera