söndag 23 februari 2014

Tyst morgonstund

Barnen har sovit borta i natt, Wille hos kompis och flickorna hos mormor och morfar. Pär har åkt i väg på hockeyträning där han möter upp Wille. Själv sitter jag i lugn och ro med en kaffekopp framför herrarnas 5 mil på tv'n.



Jag har laddat med en bra frukost, jag ska passa på att få söndagens träningspass gjort nu under förmiddagen!

I går kväll var jag och Pär i väg till Karlstad. Vi åt gott på favoritstället "Fontana di Trevi", rekommenderas om ni inte varit där!

Efteråt kikade vi in på "espresso house" och drack vår efterrätt ;)



Vi gick sedan vidare mot biosalongen där vi såg filmen "Robocop". Helt ok, men jag hade gärna sett lite mer av den mänskliga Joel Kinnaman :)
När jag väl går och ser en film på bio så vill jag att upplevelsen blir något annat än vad jag kan se hemma i soffan. Alltså, lite action med andra ord, så det nästan skakar i biostolen.



Ha en trevlig söndag, Lhina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar