söndag 16 februari 2014

Söndagar...

...i det här huset är oftast väldigt lugna. Wille och pappa åker i väg på hockeyträning ganska tidigt och blir bort hela förmiddagen. Då brukar jag och tjejerna äta långfrukost, skrutta runt i pyjamas , sen försöker jag också städa undan lite i vanlig ordning.




Här har de kafferep vid fönsterbord ;) Lilli har förälskat sig i en klänning med hjärtan på. Den fick hon inför jul och sedan dess sitter den på, endast på natten och vid tvätt får den åka av.

Det händer en annan spännande sak just i detta nu, men det får jag hålla för mig själv en stund till :)

I eftermiddag ska Wille i väg på dagens andra träningspass, innebandy. Själv tänkte jag ge mig ut på en springtur i slasket.

Ha en skön Söndag,

Lhina!

1 kommentar:

  1. Nämen va skoj! Läste lite gamla inlägg också :) Miss you!

    SvaraRadera