tisdag 18 februari 2014

Känslan av vår

...har infunnit sig de senaste två dagarna. Jag vet att det inte är vår än och för min del får den gärna vänta en stund till, men en smygtitt ha den allt gjort! Våren är min favoritårstid, då luften är klar, fåglarna återvänder och träden får knoppar.

När förra sommaren tog slut gjorde jag likadant, hösten var otroligt jobbig för mig personligen och jag var tvungen att ta en paus från allt till slut. Jag orkade ingenting och all motivation till träning tog slut. Nu har jag så smått börjat hitta tillbaka igen, blivit piggare och ser fram emot ljuset och våren!

Tillsammans med en vän tog jag i går min första springtur sedan i somras. Jag orkade hela 6 km och kunde ge mig en klapp på axeln efteråt! Den friska och kalla luften var härlig :)

Lhina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar