måndag 24 september 2012

Host höst!

Elna har haft en rejäl hosta över en vecka nu. I natt somnade hon kl 02.00, min klocka ringde kl 04.50, lite trött kan man väl säga att jag var då ;) Men det har gått över förväntan i dag ändå. Elna är sliten så klart och sov ganska länge under dagen. I morgon får det bli en tur till sjukan så de får lyssna lite på henne.

De första åren i förskolan kan ju innebära en del VAB- dagar för oss föräldrar. Det är sånt man får ta som småbarnsförälder, men visst önskar man att ens barn får vara friska. Vi får väl se vad den här vintern har att erbjuda!

I dag gjorde jag några fynd åt flickorna som jag är mycket nöjd med. Varsin softshell jacka från McKingley. De hade 25 % på jackor och overaller för barn på Intersport just nu, perfekt!
Plus att jag fick tag på ordentliga mössor :)







Nu ska jag gå till sängs i hopp om att få lite sömn innan nattens pass drar i gång ;)

Ha en god natt!

Lhina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar