tisdag 25 oktober 2011

So far so good...

Jag tycker det går bra för mig på min väg mot en sundare kropp. Totalt har jag tappat ca 30 kg sen tjejerna ploppade ut, inte så dåligt på sex månader ändå... Det är ju de sista kilona som är svårast, men ytterligare ett kilo borta sen jag stod på vågen sist. Jag fattar att det inte kommer gå på en vecka och det gäller bara att välja rätt i vardagen.

Förr tänkte jag efter en jobbig dag att jag är värd en chokladkaka. Nu tänker jag att jag är värd att låta bli.
Jag menar inte att det alltid är fel att äta godis, men det ska aldrig va en belöning, känslomässigt.

Så kämpa på, snart är jag i mål. Och då väntar nya utmaningar, men de spar jag för mig själv ett tag ;)


Lhina!

1 kommentar:

  1. Jättebra Lhina!! =) Vad skönt att du känner att du tänker annorlunda nu, bara det kommer att ge resultat i längden. Och såklart man ska unna sig gott ibland, men som du säger inte kännslomässigt ätande, utan för att man njuter av att äta det just då.och att det är ett medvetet val. Hejja hejja snart imål :)!

    SvaraRadera