måndag 10 oktober 2011

Nu ni jä....

Jag blir så trött på mig själv... Jag vill komma i form, vet hur jag ska äta, vet hur jag ska röra på mig, men jag gör det inte. Istället gör jag tvärt om... Varför? Ja, det undrar jag också! Jag skulle kunna komma med ursäkter som att jag har inte tid att röra på mig, inte heller att laga nyttig mat, jag har ju nyss fått tvillingar lite måste jag väl ändå få unna mig. Men ursäkter är vad det är!

Sanningen är att all motivation är som bortblåst, helst skulle jag bara vilja trycka i mig en chipspåse och gömma mig. Inte för att jag är sugen på chips utan för att det är enklare, något jag klarar av. Jag orkar inte gå ut å springa. Jag orkar inte dra vagnen framför mig under en pw. Jag orkar inte göra plankan två gånger per dag. Jag orkar inte dra fram min pilatesboll. Jag orkar inte komma på fler ursäkter.
Jag är lat!

Men nu mina vänner så jä_lar är det slut på ursäkter och självömkan! Framöver kommer också bloggen innehålla min väg mot ett bättre jag både av insida och utsida :)


Lhina!

3 kommentarer:

  1. Heja Lhina!! Finns här för pepp och stöd om du behöver det! You goooo! :D

    SvaraRadera
  2. Härligt vännen... känner precis som du och hoppas jag kan bli peppad av dig ;) Nu jä..ar kör vi!! =)
    Kram från "Semlan"

    SvaraRadera
  3. Kommer gå skitbra, gumman! Dit jäklaranamma är inte att leka med! :D
    pepp, pepp, pepp!! <3

    SvaraRadera