tisdag 18 oktober 2011

Golf med liten mus

Haha! I natt när jag varit in hos flickorna för nappinstopp och gått och lagt mig igen, hörde jag det bekanta ljudet av en liten gnagare. Jag tände lampan och mycket riktigt satt det en liten mus där och stirrade på mig. Jag funderade en liten stund på om jag skulle väcka Pär eller inte. För om jag väckte honom visste jag också vilket öde som skulle gå den lilla musen till mötes. Jag kunde ändå inte somna om när jag tänkte på att den kunde hälsa på mig i sängen. Jag väckte Pär som sedan försvann och kom tillbaka med en golfklubba i näven. Ärligt talat? Ska du slå ihjäl musen med den? Du kommer väcka hela huset. Musen dog iaf och åkte sedan ut genom sovrumsfönstret ner på gräsmattan. Sen somnade vi så gott igen :) Vilken natt!


Lhina!

2 kommentarer:

  1. hehe! Kan se händelsen framför mig! :D Det är det som är charmen med hus just att man aldrig vet vad som händer, vilken tid det än är på dygnet! :)

    SvaraRadera
  2. Haha, va roligt! =)

    SvaraRadera