onsdag 23 februari 2011

v.27

Ytterligare en vecka har gått och magen växer vill jag lova! Tjejerna lever runt ordentligt, men har fått en dålig ovana, nämligen att vara vaken på nätterna. Jag får hoppas att deras dygnsrytm ändrar sig innan de kommer ut ;)

Jag känner mig lite ororlig inför allt som komma skall, ska vi hinna bo in oss i årt nya hem innan flickorna kommer? Läste att tvillinggravida bör ha deras väska packad och klar redan i v.25 för det kan hända när som helst efter det. Jag har ingen väska packad...vad ska jag packa? Om flickorna skulle komma nu kan de ändå inte ha de kläder vi köpt, inte heller blöjor för nyfödda. Det är svårt att veta vilken storlek jag ska köpa på kläder. Kanske låter som bagateller för er som läser, men det är liksom det vårt liv kretsar runt just nu. Och jag vill ju vara så förbered som möjligt och inte bo i flyttlådor...

 Stanna där inne så länge som möjligt mina små...

2 kommentarer: