tisdag 23 augusti 2011

Gravidkilon

...är inte lätt att bli av med, inte för mig iaf. När jag gick med Wille gick jag upp ca 15 kg sammanlagt, vilket jag lyckades bli av med ganska snabbt. Med Lilli och Elna har jag nog gått upp det dubbla, ville inte ställa mig på vågen i slutet ens. Jag har gått ner ca 20 kg sen de kom, men nu har jag 10 kvar och de sitter som berget. Att jag inte ammar heller gör väl sitt antar jag. Jag försöker komma ut och motionera så ofta jag kan, men med tre barn hemma om dagarna är det inte det lättaste. Och maten ska vi inte tala om, snabbmakaroner och korv är väl ingen hit för den som vill tappa kilon direkt. Nej, skärpning! Är det en ursäkt att säga att man inte har tid att stå och laga nyttig mat varje mål? Det ska ju helst gå snabbt, tips mottages tacksamt!

Målbild? Nja, kanske att sikta lite, bara lite för högt..

Heidi Klum, fyrbarnsmor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar