måndag 22 augusti 2011

Bröllopsplaner

...inte för min egen del dock ;)

En av mina bästa vänner Nina ska gifta sig på lördag, då blir hon äntligen Patriks fru! Förra helgen hade vi möhippa som blev väldigt lyckad. Då kidnappade vi henne under förmiddan och sedan åkte vi till Karlstad där hon fick en makeover och sminktips inför bröllopet, sedan gick vi på en magdanskurs där hon va huvudpersonen iförd fina kläder. Vi åt på restaurang och sedan avslutades kvällen på ett uteställe i stan med mycket dans och en eller två för många drinkar =)

Själv ska jag vara toastmadame på bröloppet. Lite nervöst, men det ska nog gå bra! Det blir första gången vi lämnar bort tjejerna och det blir ju även över natten. Vi får väl se hur det går, jag vet att de klarar sig hur bra som helst, men det är värre för mig. Våra flickor är så nöjda och sover ju så bra på nätterna så mormor och morfar fixar nog detta galant tror jag!

 Magdans!


Fina bruden Nina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar