fredag 1 april 2011

Friday!

Då var det fredag igen! Jag tycker veckorna går så himla fort, även om jag inte gör något särskilt. Just nu känns det som att det inte gör något att tiden går. Jag vill ha vår och jag längtar efter att få träffa våra små flickor!

I kväll ska vi mysa så klart, med levande ljus och soffhäng. Grabbarna ska handla med god mat och lite fredags snacks. Vi brukar göra så att på fredagarna är det chips el krokar som gäller. Godis får man på lördag =) Wille älskar fredagskvällarna när han får mysa ner i soffan tillsammans med mamma och pappa och titta på sitt favoritprogram "Amigo".
Jag kan lägga ut receptet på den goda kycklinggratängen vi tänkte laga i kväll.

Under helgerna brukar jag ju inte blogga så mycket och det beror på att det oftast är fullt upp, plus att jag vill spendera tiden med stora och lilla älskling när de väl är lediga. Vi får se vad helgen har att bjuda på. I morgon ska vi iaf fixa iordning i tjejernas rum!

             Ha en trevlig helg alla!

           


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar