torsdag 4 oktober 2012

Bullens dag :)

Vi va i väg med Lilli till Karlstad i går, men det visade sig att hon inte alls hade feber... En lite överkänslig mamma just nu kanske? ;) Bättre att ta det säkra före det osäkra! Såren såg jättebra ut och det är ju helt fantastiskt hur fort de läker de små.

I dag har vi städat lite här hemma. Lilli och Elna har hjälpt mamma att dammtorka, en väldigt rolig syssla tydligen!













Wille och jag har såklart bakat kanelbullar :)




Under kvällskvisten hann jag med ett träningspass tillsammans med lillebror Simon. 3 km löpning, biceps och rygg på det! Får jag va nöjd med :)

En bra dag med andra ord! I morgon är det marten i Sunne. Min bästaste vän Kristine hoppas jag även få träffa i morgon :)

Lhina!

1 kommentar:

  1. Hej Linha!!
    Vad bra att det läker och att hon är pigg! Fin familj du har, vad härligt! Trevligt med en blogg, det får jag försöka med på någon gång framöver..är så dålig på datorer!! :)
    Ha det så bra...saknar dig på jobbet!!

    Kram Malin

    SvaraRadera