söndag 25 september 2011

Underbar dag!

I går döptes våra flickor :)
De fick namnen Lilli Carolina och Elna Carolina.

Det va en helt fantastisk dag och jag är så glad över att flickorna har så många i sitt liv som bryr sig om dom. Jag kan inte tacka nog, de fick så många fina gåvor! (Jag lägger upp lite bilder i morgon...) I kyrkan fick vi njuta av underbar sång av Maja som sjöng "kärleksvisan".



Doppresent av gammelmormor, "bumbo"stolar som flickorna kan sitta i helt själv :)

Efter dopet följde Lilli och Elna med mormor och morfar hem. Wille åkte med farfar på älgsafari. Jag och älsklingen fortsatte kalasandet med några av våra vänner, det blev en mycket lyckad kväll/natt. Det känns sämre i dag dock, men det får man ta ;)

Nu ska jag lägga mig i soffan en stund, tror det blir sängen rätt så tidigt!


Lhina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar