torsdag 8 september 2011

Saknar dig...

...min vän. Min absolut närmaste och bästa vän bor någon annanstans inte jättelångt bort, men tillräckligt för att vi inte får ses nog ofta. Det är väldigt jobbigt. Jag hatar att prata i telefonen och det blir därför inte av att vi rings för att bara prata skit. Jag saknar att ha henne i min vardag för när hon väl finns här så finns hon här till 100 procent. Hon ställer alltid upp och är den bästa gudmor jag kan tänka mig till mina barn. Men när vardagen känns tung och man behöver sin bästa vän så är det väldigt jobbigt att hon inte är här. När vardagen är toppen och mina små flickor gör stora framsteg så är det väldigt jobbigt att hon inte är här och delar den med mig.



Saknar dig och älskar dig min fina vän!

Lhina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar