onsdag 5 mars 2014

Lycka!

För ett tag sen så skrev jag att det var nåt spännande på gång... Nämligen att våra vänner hade åkt in till BB för att föda deras tvillingpojkar. Det blev långdraget och slutade med snitt, jag var så nervös hela helgen... Efter många om och men har de nu äntligen fått komma hem! Jag var ner till Karlstad och fick träffa en av grabbarna när han bara var några dagar gammal, men i dag fick jag träffa dem båda :) Den här resan för våra vänner har också varit väldigt speciell för mig och Pär. När jag satt med grabbarna i knät i dag så kommer så många minnen tillbaka från när mina barn var bebisar, tiden går så otroligt fort!
Hur som helst var det ren lycka att få träffa dessa underbara killar :) Jag tror att våra tvillingflickor och tvillingpojkarna kommer dela ett speciellt band som nära vänner under åren framöver <3


Lhina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar